אזורים
השקת שפה פרסומית
אזורים

כל קמפיין גדול מתחיל במחקר רציני, בעיקר כשמדובר באחת מחברות הנדל"ן הגדולות בישראל. אז עשינו מחקר וממנו גיבשנו אסטרטגיה שהציגה את תפיסת המגורים ההוליסטית של אזורים, כחברה המתכננת בקפידה את מתחמי המגורים שלה. מהשפיץ האסטרטגי יצרנו קונספט והשקנו שפה פרסומית חדשה וייחודית בנוף הנדל"ן הישראלי: לקחנו אלמנטים מעולם הנדל"ן והאנשנו אותם כדי לייצר רגש וחיבור אמיתי ומבוסס אצל קהל היעד.

Full Width Picture Full Width Picture
Green Picture
Yellow Picture
Parallax Picture

את הקונספט הקריאייטיבי תרגמנו לקמפיין 360 שכלל בין היתר TV, דיגיטל, רדיו, שילוט ופרינט ובמקביל ביצענו אפיון ופיתוח של אתר ייעודי, וסיימנו עם מהלך תוכן של סטנדאפיסטים מובילים. אבל תכל'ס, הדובדבן שבקצפת היה הזכייה שלנו עם הקריאייטיב כמודעה הטובה ביותר בקטגוריית הנדל"ן ב'מדד המותגים' של גלובס, ואפילו קיבלנו פרגון באתר Ads of the World. בקיצור, אחלה סיבות לחייך.

כל קמפיין גדול מתחיל במחקר רציני, בעיקר כשמדובר באחת מחברות הנדל"ן הגדולות בישראל. אז עשינו מחקר וממנו גיבשנו אסטרטגיה שהציגה את תפיסת המגורים ההוליסטית של אזורים, כחברה המתכננת בקפידה את מתחמי המגורים שלה. מהשפיץ האסטרטגי יצרנו קונספט והשקנו שפה פרסומית חדשה וייחודית בנוף הנדל"ן הישראלי: לקחנו אלמנטים מעולם הנדל"ן והאנשנו אותם כדי לייצר רגש וחיבור אמיתי ומבוסס אצל קהל היעד.

Picture Picture
Green Picture
Yellow Picture
Parallax Picture

את הקונספט הקריאייטיבי תרגמנו לקמפיין 360 שכלל בין היתר TV, דיגיטל, רדיו, שילוט ופרינט ובמקביל ביצענו אפיון ופיתוח של אתר ייעודי, וסיימנו עם מהלך תוכן של סטנדאפיסטים מובילים. אבל תכל'ס, הדובדבן שבקצפת היה הזכייה שלנו עם הקריאייטיב כמודעה הטובה ביותר בקטגוריית הנדל"ן ב'מדד המותגים' של גלובס, ואפילו קיבלנו פרגון באתר Ads of the World. בקיצור, אחלה סיבות לחייך.