כל קמפיין גדול מתחיל במחקר רציני, בעיקר כשמדובר באחת מחברות הנדל"ן הגדולות בישראל. אז עשינו מחקר וממנו גיבשנו אסטרטגיה שהציגה את תפיסת המגורים ההוליסטית של אזורים, כחברה המתכננת בקפידה את מתחמי המגורים שלה. מהשפיץ האסטרטגי יצרנו קונספט והשקנו שפה פרסומית חדשה וייחודית בנוף הנדל"ן הישראלי: לקחנו אלמנטים מעולם הנדל"ן והאנשנו אותם כדי לייצר רגש וחיבור אמיתי ומבוסס אצל קהל היעד.
תכל'ס, הדובדבן שבקצפת היה הזכייה שלנו עם הקריאייטיב כמודעה הטובה ביותר בקטגוריית הנדל"ן ב'מדד המותגים' של גלובס, ואפילו קיבלנו פרגון באתר Ads of the World. בקיצור, אחלה סיבות לחייך.
כל קמפיין גדול מתחיל במחקר רציני, בעיקר כשמדובר באחת מחברות הנדל"ן הגדולות בישראל. אז עשינו מחקר וממנו גיבשנו אסטרטגיה שהציגה את תפיסת המגורים ההוליסטית של אזורים, כחברה המתכננת בקפידה את מתחמי המגורים שלה. מהשפיץ האסטרטגי יצרנו קונספט והשקנו שפה פרסומית חדשה וייחודית בנוף הנדל"ן הישראלי: לקחנו אלמנטים מעולם הנדל"ן והאנשנו אותם כדי לייצר רגש וחיבור אמיתי ומבוסס אצל קהל היעד.
תכל'ס, הדובדבן שבקצפת היה הזכייה שלנו עם הקריאייטיב כמודעה הטובה ביותר בקטגוריית הנדל"ן ב'מדד המותגים' של גלובס, ואפילו קיבלנו פרגון באתר Ads of the World. בקיצור, אחלה סיבות לחייך.