מגה אונליין
הכי טרי ברשת
כשקיבלנו את הטיפול ברשת מגה אונליין, המצב של אתר הסחר לא היה בשמיים עם קצב נטישה גבוה. אז עשינו קפה ויצאנו לדרך. ניתוח עסקאות, דטאות, קהלים, מיקרוסגמנטציה, עבודה מול מחלקת הסחר וטיפול בלקוחות נוטשים. אז אחרי שייצבנו, שיפרנו וחיזקנו, עברנו לשלב הבא - מיתוג מחדש.
האסטרטגיה באתר מגה אונליין היתה לדבר טרי! הצבעוניות הפרשית והפוד אפילית לצד חיבורים ויז'ואלים יצרו שפה מבודלת וחדשה בשוק הקמעונאות בישראל. לא נשקר, התהליך היה לא קל והיו רגעים שאפילו הרמנו ידיים, אז צרבנו אותם בפוטושופ והפכנו אותם לחלק בלתי נפרד מהשפה הפרסומית החדשה. למה? כי בסופו של דבר, מאחורי כל משלוח עומד מישהו שבוחר עבור הלקוחות את המוצר הטרי והאיכותי ביותר.
ועכשיו, הגיע הזמן להשיק את אתר מגה אונליין החדש. עלינו עם פרסומת ב-TV, קמפיין דיגיטל הנשען על כל מה שכתבנו בפסקה הקודמת (כן התעצלנו לכתוב את זה שוב) וחברנו למובילי דעה בתחום האוכל. פייר? יצאנו שבעים.
כשקיבלנו את הטיפול ברשת מגה אונליין, המצב של אתר הסחר לא היה בשמיים עם קצב נטישה גבוה. אז עשינו קפה ויצאנו לדרך. ניתוח עסקאות, דטאות, קהלים, מיקרוסגמנטציה, עבודה מול מחלקת הסחר וטיפול בלקוחות נוטשים. אז אחרי שייצבנו, שיפרנו וחיזקנו, עברנו לשלב הבא - מיתוג מחדש.
האסטרטגיה באתר מגה אונליין היתה לדבר טרי! הצבעוניות הפרשית והפוד אפילית לצד חיבורים ויז'ואלים יצרו שפה מבודלת וחדשה בשוק הקמעונאות בישראל. לא נשקר, התהליך היה לא קל והיו רגעים שאפילו הרמנו ידיים, אז צרבנו אותם בפוטושופ והפכנו אותם לחלק בלתי נפרד מהשפה הפרסומית החדשה. למה? כי בסופו של דבר, מאחורי כל משלוח עומד מישהו שבוחר עבור הלקוחות את המוצר הטרי והאיכותי ביותר.
ועכשיו, הגיע הזמן להשיק את אתר מגה אונליין החדש. עלינו עם פרסומת ב-TV, קמפיין דיגיטל הנשען על כל מה שכתבנו בפסקה הקודמת (כן התעצלנו לכתוב את זה שוב) וחברנו למובילי דעה בתחום האוכל. פייר? יצאנו שבעים.