אומרים שאת הפעם הראשונה אף פעם לא שוכחים, וזה מה שהיה הבריף הראשון שקיבלנו מקל אוטו – יצירת מותג חדש וזכיר לאירוע מכירות מרכזי שייערך 3 פעמים בשנה וילווה את המותג לאורך שנים. הכנסנו מפתח לסוויץ' והתחלנו לחמם מנועים כשהמטרה שהצבנו לעצמנו הייתה ליצור מותג אירועים שיתחבר לקהל היעד במהירות עם המותג. מפה לשם.. הגענו ל"קלי-קל-אוטו".
משם האירוע פיתחנו את השפה הפרסומית תוך שמירה על ערכי המותג וחיבור לעולם הרכב, ואז יצאנו לדרך (הבנתם מה עשינו פה?). יצרנו שפה בולטת שתתקשר את האירוע בכל מדיה אפשרית או כמו שאתם אוהבים לקרוא לזה קמפיין 360 שכלל TV ורדיו, פרינט, שילוט ודיגיטל כמובן. וזהו, הגענו ליעד.
אומרים שאת הפעם הראשונה אף פעם לא שוכחים, וזה מה שהיה הבריף הראשון שקיבלנו מקל אוטו – יצירת מותג חדש וזכיר לאירוע מכירות מרכזי שייערך 3 פעמים בשנה וילווה את המותג לאורך שנים. הכנסנו מפתח לסוויץ' והתחלנו לחמם מנועים כשהמטרה שהצבנו לעצמנו הייתה ליצור מותג אירועים שיתחבר לקהל היעד במהירות עם המותג. מפה לשם.. הגענו ל"קלי-קל-אוטו".
משם האירוע פיתחנו את השפה הפרסומית תוך שמירה על ערכי המותג וחיבור לעולם הרכב, ואז יצאנו לדרך )הבנתם מה עשינו פה?(. יצרנו שפה בולטת שתתקשר את האירוע בכל מדיה אפשרית או כמו שאתם אוהבים לקרוא לזה קמפיין 363 שכלל TV ורדיו, פרינט, שילוט ודיגיטל כמובן. וזהו, הגענו ליעד.