KTM
Ready To Race
כשמקבלים מותג כמו KTM צריך להתחיל הכי מהר ולאט לאט להגביר את הקצב. וזה מה שעשינו. בכל זאת, מדובר במותג שהסלוגן שלו הוא Ready To Race. אז מצד אחד עומדת הדרישה לשמור על הברנד העולמי שהוא מאוד חזק ומהצד שני נמצא תמיד הצורך בעבודת פרפורמנס שתביא ביצועים טובים ומכירות. ובאמצע? אנחנו שמנסים למצוא את האיזון הנכון בכל קמפיין מחדש. וכשמדובר במותג האופנועים האוסטרי הוותיק, שנחשב לאחד מהמובילים בעולם, אתה לא יכול לפשל. נראה לנו שעמדנו בזה.
העבודה על KTM לא מתחילה ונגמרת בקמפיינים, לידים ומכירות, לצד זה יש את עבודת הסושיאל שאנחנו עושים למותג. שגם הוא אגב, לא מתחיל ונגמר רק באופנועים. אירועים, מרוצים, ציוד ותלבושות לרכיבה, ביגוד קז'ואל (שאתם חייבים לראות!), אביזרים, חלקים ו... נראה לנו שמספיק. אז נעצור פה.
כשמקבלים מותג כמו KTM צריך להתחיל הכי מהר ולאט לאט להגביר את הקצב. וזה מה שעשינו. בכל זאת, מדובר במותג שהסלוגן שלו הוא Ready To Race. אז מצד אחד עומדת הדרישה לשמור על הברנד העולמי שהוא מאוד חזק ומהצד שני נמצא תמיד הצורך בעבודת פרפורמנס שתביא ביצועים טובים ומכירות. ובאמצע? אנחנו שמנסים למצוא את האיזון הנכון בכל קמפיין מחדש. וכשמדובר במותג האופנועים האוסטרי הוותיק, שנחשב לאחד מהמובילים בעולם, אתה לא יכול לפשל. נראה לנו שעמדנו בזה.
העבודה על KTM לא מתחילה ונגמרת בקמפיינים, לידים ומכירות, לצד זה יש את עבודת הסושיאל שאנחנו עושים למותג. שגם הוא אגב, לא מתחיל ונגמר רק באופנועים. אירועים, מרוצים, ציוד ותלבושות לרכיבה,
ביגוד קז'ואל (שאתם חייבים לראות!), אביזרים, חלקים ו... נראה לנו שמספיק. אז נעצור פה.