החברה להגנת הטבע
מצילים את תיבות הסימון מהכחדה!
בשעה שהאיחוד האירופי העביר חקיקת פרטיות מחמירה (GDPR) ומספר הנרשמים לניוזלטר צנח משמעותית, עמד בפנינו אתגר לא פשוט בכלל – להגדיל את מספר הנרשמים לדיוור. אז צללנו לבריף (בכל זאת, טבע) וחשבנו על הדברים שיכולים לעצבן את המשתמש במהלך רישום לשירות או אתר. ויש לא מעט. אחד מהם זה לסמן את התיבה הקטנה והמעצבנת ההיא כדי לא לקבל תוכן שיווקי. אבל היא לא מעצבנת. התיבה הזאת ממש חמודה. ובודדה. ונורא ריקנית ואוהבת פחמימות אבל זה כבר לא קשור.
אז כמו שראיתם בסרט סוחט הדמעות (טוב אולי קצת הגזמנו), הפכנו את התיבה לכוכבת של הקמפיין והתייחסנו אליה כמו אל חיה שעומדת להיכחד מן העולם. אבל לא עצרנו שם וגם דף הנחיתה קיבל טוויסט UX חמוד: הבאנו את התיבה לקדמת הבמה וכדי להירשם לניוזלטר, המשתמש נדרש קודם כל לסמן אותה ב-V ורק אחר כך נפתח הטופס להשארת פרטים. לסיכום, זה היה מסוג הקמפיינים שכיף לעשות! אה ולתיבה שלום.
בשעה שהאיחוד האירופי העביר חקיקת פרטיות מחמירה (GDPR) ומספר הנרשמים לניוזלטר צנח משמעותית, עמד בפנינו אתגר לא פשוט בכלל – להגדיל את מספר הנרשמים לדיוור. אז צללנו לבריף (בכל זאת, טבע) וחשבנו על הדברים שיכולים לעצבן את המשתמש במהלך רישום לשירות או אתר. ויש לא מעט. אחד מהם זה לסמן את התיבה הקטנה והמעצבנת ההיא כדי לא לקבל תוכן שיווקי. אבל היא לא מעצבנת. התיבה הזאת ממש חמודה. ובודדה. ונורא ריקנית ואוהבת פחמימות אבל זה כבר לא קשור.
אז כמו שראיתם בסרט סוחט הדמעות (טוב אולי קצת הגזמנו), הפכנו את התיבה לכוכבת של הקמפיין והתייחסנו אליה כמו אל חיה שעומדת להיכחד מן העולם. אבל לא עצרנו שם וגם דף הנחיתה קיבל טוויסט UX חמוד: הבאנו את התיבה לקדמת הבמה וכדי להירשם לניוזלטר, המשתמש נדרש קודם כל לסמן אותה ב-V ורק אחר כך נפתח הטופס להשארת פרטים. לסיכום, זה היה מסוג הקמפיינים שכיף לעשות! אה ולתיבה שלום.