לא מפקירים פצועים בשטח
עמותה למען הלומי הקרב
ההיכרות שלנו עם "לא מפקירים פצועים בשטח" מתחילה ב"תרמנו במשרד", תחרות קריאייטיב עבור עמותות, כשהקריאייטיב הזוכה יעלה בשילוט חוצות בנתיבי איילון. ספוילר: זכינו.
הלכנו על קריאייטיב שניצל את המדיה באופן מושלם כדי להמחיש את הקושי איתו מתמודדים הלומי הקרב – המרחק הקצר מאוד בין שגרה לחרדה, בין להיות כאן ועכשיו ולהיות שוב בשדה הקרב, כי הלם קרב יכול להתפרץ אצלם בכל רגע.
אנחנו יכולים להגיד שזו הייתה גאווה גדולה לזכות עם עמותה חשובה כ"כ שלא מקבלת התייחסות ואינה זוכה לפרסום ביום יום.
הקשר שנוצר עם העמותה בתחרות גרם לנו להמשיך ללוות אותה פרו בונו, ובפורים עשינו מהלך שאנחנו סופר גאים בו וזכה לחשיפה גדולה בגופי התקשורת וברשתות החברתיות.
הפעם בחרנו להעלות את המודעות החברתית להלומי הקרב, שעל פניו הם נראים כמו כל אחד מאתנו אבל מתחת לפני השטח הם חווים קשיים עצומים שאנחנו לא מודעים להם בכלל. וכן, זה יכול להיות כל אחד – קולגה מהמשרד, זה שעומד לפניך בתור, האיש שיושב לידך באוטובוס ועוד.
בבוקר יום הזיכרון הצפירה תופסת רבים מאתנו בזמן הנסיעה, אז כדי לתפוס את תשומת לב האנשים בחרנו לתפוס מדיה מבוקשת כ"כ ולעלות עם תשדיר רדיו - ששודר ממש דקה לפני הצפירה – אליו הצלחנו לרתום את דני בסן האגדי.
ההיכרות שלנו עם "לא מפקירים פצועים בשטח" מתחילה ב"תרמנו במשרד", תחרות קריאייטיב עבור עמותות, כשהקריאייטיב הזוכה יעלה בשילוט חוצות בנתיבי איילון. ספוילר: זכינו.
הלכנו על קריאייטיב שניצל את המדיה באופן מושלם כדי להמחיש את הקושי איתו מתמודדים הלומי הקרב – המרחק הקצר מאוד בין שגרה לחרדה, בין להיות כאן ועכשיו ולהיות שוב בשדה הקרב, כי הלם קרב יכול להתפרץ אצלם בכל רגע.
אנחנו יכולים להגיד שזו הייתה גאווה גדולה לזכות עם עמותה חשובה כ"כ שלא מקבלת התייחסות ואינה זוכה לפרסום ביום יום.
הקשר שנוצר עם העמותה בתחרות גרם לנו להמשיך ללוות אותה פרו בונו, ובפורים עשינו מהלך שאנחנו סופר גאים בו וזכה לחשיפה גדולה בגופי התקשורת וברשתות החברתיות.
הפעם בחרנו להעלות את המודעות החברתית להלומי הקרב, שעל פניו הם נראים כמו כל אחד מאתנו אבל מתחת לפני השטח הם חווים קשיים עצומים שאנחנו לא מודעים להם בכלל. וכן, זה יכול להיות כל אחד – קולגה מהמשרד, זה שעומד לפניך בתור, האיש שיושב לידך באוטובוס ועוד.
בבוקר יום הזיכרון הצפירה תופסת רבים מאתנו בזמן הנסיעה, אז כדי לתפוס את תשומת לב האנשים בחרנו לתפוס מדיה מבוקשת כ"כ ולעלות עם תשדיר רדיו - ששודר ממש דקה לפני הצפירה – אליו הצלחנו לרתום את דני בסן האגדי.